söndag 14 november 2010

Definitionen av sömnproblem

Okej, såhär är läget

jag har denna höst mer än tidigare haft svårt att sova.. Det förekommer cirkus varannan natt plus lite mer. Typ. Och såhär när det närmar sig sovdax kommer alltid tankarna och de innre tvisterna om varför man inte kan somna. det finns flera aspekter. OF course...

Men om man väl vet varför man inte kan sova varför fixar sig inte problemet då? Jadu om jag vetat det så hade jag varit rik nu. Nä, ikväll ska jag ligga där in på (förhoppningsvis inte) småtimmarna och tillåta min hjärna gå igenom allt det som passerar min hjärna då.

Men likt föirvbmanbhnaht måste jag kliva upp imorgon bitti och ta itu med nästa natt, börja förbereda mig och göra allt jag kan för att förhindra att jag ska ligga där igen sömnlös...

God natt på alla er som inte känner med mig och lycka till till alla er andra som liksom jag kommer ligga där ikväll...

Inga kommentarer: