måndag 10 januari 2011

As time goes bye...

Ja, sitter nu på tåget påväg tillbaka till Stockholm efter en fin vecka i Tyskland. Usch va tråkigt det här är! Jag har inget emot att resa med tåg eller buss eller vad som helst, resan i sig tycker jag är kul, men jag tycker inte om att behöva lämna något jag älskar bakom mig...

Jag ser verkligan fram emot att komma tillbaka till Jens i Harburg/Hamburg. Jag köpte mig en tyskabok för nybörjare som enligt Jens blir ganska svår ju längre in man kommer på den. Men den är skitbra! Det vore kul om man förstod något ord som sägs när man e där.

Nä nu måste jag lägga datorn åt sidan lite för jag blir illamående av att stirra på skärmen hela tiden, jag har en lång bit kvar... Så vem vet, det kan hända att nästa inlägg kommer redan idag!

See yah!

Inga kommentarer: